מוליקס בניית אתרים , עיצוב גרפי וקידום אתרים – הכל במקום אחד!

מבצע החודש , למזמינים אתר תדמית וורדפרס עיצוב לוגו חינם!​ חייגו עכשיו : 053-6666745 ונתחיל!​

מבצע החודש , למזמינים אתר תדמית וורדפרס עיצוב לוגו חינם!​ חייגו עכשיו : 053-6666745 ונתחיל!​

עיצוב כרטיסי ביקור

כשזה מגיע לכרטיסי ביקור בכלל ולעיצוב כרטיסי ביקור בפרט יש המון דברים חשובים שחייב לעשות עוד לפני שמעצבים אחד. בואו ונעבור על הנקודות הכי חשובות לפני עיצוב כרטיסי ביקור וגם במהלך העיצוב.

עיצוב כרטיסי ביקור

מה זה כרטיס ביקור בכלל?

אז מה זה בעצם כרטיס ביקור? הוא בעצם כרטיס שעליו כתוב פרטים מזהים ופרטים ליצירת קשר של אותו בעל כרטיס. זה יכול לכלול כל דבר אבל לרוב מדובר בפרטים בסיסיים בלבד. אז מה רשום בכרטיסי הביקור? לרוב בכרטיסי הביקור תמצאו : שם העסק (יכול לכלול גם את האני מאמין של העסק) , שם בעל הכרטיס + תפקידו בעסק, דוא"ל , טלפון ואתר אינטרנט. ועם זאת ישנם המון סוגים של כרטיסי ביקור יש כאלה מינימליסטים שיש בהם רק שם תפקיד ודוא"ל (בדרך כלל מנכ"לים ובעלים של חברות גדולות , מכיוון שהם לא נותנים את הטלפון שלהם לכל אחד * אלא אם זה טלפון המשרד וגם זה בדרך כלל לא) ישנם גם כאלה שמוסיפים ברקודים , קישורים לרשתות החברתיות וכד' בדרך כלל יותר מתאים לעסקים קטנים כמו חנויות בגדים , מספרות , קוסמטיקה ועוד. חשוב לבחור את העיצוב של כרטיס הביקור שיתאים בעצם לסוג העסק כי די ברור שעיצוב של כרטיס ביקור לעורך דין צריך להיות יותר אלגנטי , יוקרתי מאשר חנות בגדים או קוסמטיקאית ששם מתאים יותר סגנון צבעוני ופתוח יותר.

מי צריך כרטיס ביקור והאם זה חובה?

התשובה היא די פשוטה , כל בעל עסק שמכבד את עצמו חייב להחזיק בסוג כלשהוא של כרטיס/י ביקור. תמיד עולה המחשבה של : "מה כבר 2022 מי כבר משתמש בכרטיסי ביקור היום הכל בנייד ובמחשב…" אז זהו שזה סוג של נכון. אז מה זה סוג של? נכון שהכל היום בנייד ובמחשב אך עם זאת ישנם מצבים בהם עדיף להחזיק בכרטיס ביקור מוחשי הנה כמה דוגמאות : כנסים שבהם אפשר ליצור שת"פים , הרצאות שאתם מעבירים לחילוק של כרטיסי הביקור בסוף , כאשר אתם הולכים להציע את השירות שלכם ללקוחות פוטנציאליים לעיתים עדיף להשאיר כרטיס ביקור מוחשי שיהיה להם מול העיניים ולא בטלפון שדעתם מוסחת מטיקטוק פייסבוק וכו'. כמו כן חשוב לזכור שיש לקוחות בגילאים שונים שלא בדיוק מתמצאים בדיגיטל ובאינטרנט כמו אנשים בגיל השלישי אשר יעדיפו כרטיס מוחשי או כרטיס ביקור מגנטי למשל במקרה של אינסטלטורים , מנעולנים וכו' ( אנו בטוחים שגם לכם הדביקו מתישהו כרטיס ביקור מגנטי כזה או אחר על הדלת. ) אז האם כרטיס ביקור הוא חובה – כן ולא , כן לעסקים שמכבדים את עצמם ומוכנים לקחת על עצמם תשלום של כ 200 ש"ח עבור 1000 כרטיסי ביקור שלרוב יכול לקחת חודשים עד שיסיימו אותם ולא לאנשים שלא בטוחים בעסק שלהם עד הסוף ומוכנים להשקיע בו לפחות את ה 200 ש"ח האלה…

עצרו! גם לכם מגיע עיצוב כרטיסי ביקור מנצח! לעסק שלכם!

מה הגודל של כרטיס ביקור?

הגודל של כרטיס ביקור סטנדרטי לרוב הוא 5X9 ס"מ. לרוב הוא בצורה מלבנית אך הוא יכול להיות באיזה גודל שתרצו (ושבית הדפוס יוכל לספק לכם כמובן). ישנן גם צורות שונות לכרטיסי ביקור חוץ ממלבן , כמו ריבוע , עיגול וחיתוכים כאלה ושונים. כמו כן יש להתאים את העיצוב לכל גודל וצורה ולהכין אותו לדפוס. זאת עבודתם של המעצבים הגרפיים שלנו , אתם צריכים לספק לנו רק את הפרטים הרלוונטים או שתמסרו לנו את הפרטים של בית הדפוס שאתם עובדים איתו אנו כבר נדבר איתם ונפעל על מנת להכין את העיצוב המושלם בהתאם לדרישות בית הדפוס.

עיצוב כרטיסי ביקור חד צדדי או דו צדדי - מה עדיף?

התשובה הקצרה והפשוטה ואנו אומרים את זה באופן הכי אובייקטיבי – דו צדדי. למה? פשוט מאוד , ישנם יותר אופציות כשאתה משתמש גם בצד השני של הכרטיס! כמו למשל הוספה של שפה נוספת למען קהל יעד גדול יותר (כמו אנגלית , רוסית או ערבית) , הרבה יותר מושך את העין כאשר אתה לא רואה רק צד אחד ובצד השני הוא מלבן לבן כמו הצד האחורי של נכס במונופול 🙂 , העלות מול תועלת משתלמת כי לרוב הוספה של עיצוב לצד השני תעלה מעט מצד אחד ולעיתים אפילו ללא כסף נוסף ממש כמו אצלנו שאנו מעצבים כרטיס דו צדדי או חד צדדי באותו המחיר לבחירתכם!.

מה עם כרטיס ביקור באנגלית

נכון אנגלית היא שפה יפה סך הכל , ואם זאת כרטיס ביקור באגלית הוא דבר שיש עליו מחלוקת על אם הוא מתאים או לא מתאים לכל העסקים. אם זה כרטיס ביקור למטרות שיווק של העסק באופן כללי ולא כרטיס ביקור אישי של אדם בעסק לרוב זה בסדר . כרטיס ביקור באנגלית הוא יותר נהוג בעולמות ההי-טק ובחברות הגדולות אשר עושים עסקים בין לאומיים ומיועד לנושאי התפקידים הבכירים השונים . אבל שוב פעם בסופו של דבר אין אסור בעניין הזה , תעשו מה שאתם רוצים עם כרטיס הביקור שלכם אם קהל היעד שלכם דובר אנגלית בהחלט תעשו כרטיס ביקור באנגלית אותו דבר עם רוסית סינית וכל שפה אחרת.

עיצוב כרטיסי ביקור

באיזו תוכנה לעיצוב כרטיסי ביקור משתמשים?

התוכנות שבהן אנו משתמשים הם תוכנות מקצועיות של חברת ADOBE (ביניהם Illustrator , Indesign) על מנת לספק את האיכות הטובה ביותר בלי להחסיר דבר.

הדפסת כרטיסי ביקור בזול

כאשר מגיעים לבית דפוס תבקשו ממנו הצעת מחיר , כמו כן תבקשו לראות כרטיסים שכבר הדפיסו ותבדקו את איכות ההדפסה אם החיתוך טוב , הצבע לא דהוי או משונה ותרגישו את הנייר עצמו אם הוא בלי למינציה ואם הוא עם אז תבדקו גם את הלמינציה אם היא מכסה את הכל ואת האיכות שלה.

לחצו על הנגן למטה על מנת לראות סרטון לדוגמא של עיצוב לוגו מרחבי האינטרנט

*מבדיקה שאנו ערכנו מחיר ממוצע עבור 1,000 כרטיסי ביקור דו צדדי עם למינציה גודל סטנדרטי  = 220 ש"ח. כמובן שהמחיר יכול להשתנות לעלות / לרדת בהתאם לדרישות שלכם (אנו לא אחראים למחירים והאחריות על הקורא בלבד)

נגן וידאו

לסיכום

וואו , יש עוד המון לאן להמשיך כמו סוג נייר , סוג למנצייה (מט מבריק) וכד' ויכול להיות שנעשה פוסט המשך , מה גם שאת כל המידע שתצטרכו בנוגע לדפוס בית הדפוס יספק לכם וכל המידע בנוגע לעיצוב הגרפי אנו נספק לכם כשנעבוד ביחד על כרטיס ביקור מקצועי ואיכותי שמעביר את המסר הנכון עבור העסק שלכם 🙂 . מאחלים לכם בהצלחה והמשך יום מקסים

– צוות מוליקס –

אז מה זה בעצם כרטיס ביקור? הוא בעצם כרטיס שעליו כתוב פרטים מזהים ופרטים ליצירת קשר של אותו בעל כרטיס. זה יכול לכלול כל דבר אבל לרוב מדובר בפרטים בסיסיים בלבד. אז מה רשום בכרטיסי הביקור? לרוב בכרטיסי הביקור תמצאו : שם העסק (יכול לכלול גם את האני מאמין של העסק) , שם בעל הכרטיס + תפקידו בעסק, דוא"ל , טלפון ואתר אינטרנט. ועם זאת ישנם המון סוגים של כרטיסי ביקור יש כאלה מינימליסטים שיש בהם רק שם תפקיד ודוא"ל (בדרך כלל מנכ"לים ובעלים של חברות גדולות , מכיוון שהם לא נותנים את הטלפון שלהם לכל אחד * אלא אם זה טלפון המשרד וגם זה בדרך כלל לא) ישנם גם כאלה שמוסיפים ברקודים , קישורים לרשתות החברתיות וכד' בדרך כלל יותר מתאים לעסקים קטנים כמו חנויות בגדים , מספרות , קוסמטיקה ועוד. חשוב לבחור את העיצוב של כרטיס הביקור שיתאים בעצם לסוג העסק כי די ברור שעיצוב של כרטיס ביקור לעורך דין צריך להיות יותר אלגנטי , יוקרתי מאשר חנות בגדים או קוסמטיקאית ששם מתאים יותר סגנון צבעוני ופתוח יותר.

התשובה היא די פשוטה , כל בעל עסק שמכבד את עצמו חייב להחזיק בסוג כלשהוא של כרטיס/י ביקור. תמיד עולה המחשבה של : "מה כבר 2022 מי כבר משתמש בכרטיסי ביקור היום הכל בנייד ובמחשב…" אז זהו שזה סוג של נכון. אז מה זה סוג של? נכון שהכל היום בנייד ובמחשב אך עם זאת ישנם מצבים בהם עדיף להחזיק בכרטיס ביקור מוחשי הנה כמה דוגמאות : כנסים שבהם אפשר ליצור שת"פים , הרצאות שאתם מעבירים לחילוק של כרטיסי הביקור בסוף , כאשר אתם הולכים להציע את השירות שלכם ללקוחות פוטנציאליים לעיתים עדיף להשאיר כרטיס ביקור מוחשי שיהיה להם מול העיניים ולא בטלפון שדעתם מוסחת מטיקטוק פייסבוק וכו'. כמו כן חשוב לזכור שיש לקוחות בגילאים שונים שלא בדיוק מתמצאים בדיגיטל ובאינטרנט כמו אנשים בגיל השלישי אשר יעדיפו כרטיס מוחשי או כרטיס ביקור מגנטי למשל במקרה של אינסטלטורים , מנעולנים וכו' ( אנו בטוחים שגם לכם הדביקו מתישהו כרטיס ביקור מגנטי כזה או אחר על הדלת. ) אז האם כרטיס ביקור הוא חובה – כן ולא , כן לעסקים שמכבדים את עצמם ומוכנים לקחת על עצמם תשלום של כ 200 ש"ח עבור 1000 כרטיסי ביקור שלרוב יכול לקחת חודשים עד שיסיימו אותם ולא לאנשים שלא בטוחים בעסק שלהם עד הסוף ומוכנים להשקיע בו לפחות את ה 200 ש"ח האלה…

הגודל של כרטיס ביקור סטנדרטי לרוב הוא 5X9 ס"מ. לרוב הוא בצורה מלבנית אך הוא יכול להיות באיזה גודל שתרצו (ושבית הדפוס יוכל לספק לכם כמובן). ישנן גם צורות שונות לכרטיסי ביקור חוץ ממלבן , כמו ריבוע , עיגול וחיתוכים כאלה ושונים. כמו כן יש להתאים את העיצוב לכל גודל וצורה ולהכין אותו לדפוס. זאת עבודתם של המעצבים הגרפיים שלנו , אתם צריכים לספק לנו רק את הפרטים הרלוונטים או שתמסרו לנו את הפרטים של בית הדפוס שאתם עובדים איתו אנו כבר נדבר איתם ונפעל על מנת להכין את העיצוב המושלם בהתאם לדרישות בית הדפוס.

התשובה הקצרה והפשוטה ואנו אומרים את זה באופן הכי אובייקטיבי – דו צדדי. למה? פשוט מאוד , ישנם יותר אופציות כשאתה משתמש גם בצד השני של הכרטיס! כמו למשל הוספה של שפה נוספת למען קהל יעד גדול יותר (כמו אנגלית , רוסית או ערבית) , הרבה יותר מושך את העין כאשר אתה לא רואה רק צד אחד ובצד השני הוא מלבן לבן כמו הצד האחורי של נכס במונופול 🙂 , העלות מול תועלת משתלמת כי לרוב הוספה של עיצוב לצד השני תעלה מעט מצד אחד ולעיתים אפילו ללא כסף נוסף ממש כמו אצלנו שאנו מעצבים כרטיס דו צדדי או חד צדדי באותו המחיר לבחירתכם!.

נכון אנגלית היא שפה יפה סך הכל , ואם זאת כרטיס ביקור באגלית הוא דבר שיש עליו מחלוקת על אם הוא מתאים או לא מתאים לכל העסקים. אם זה כרטיס ביקור למטרות שיווק של העסק באופן כללי ולא כרטיס ביקור אישי של אדם בעסק לרוב זה בסדר . כרטיס ביקור באנגלית הוא יותר נהוג בעולמות ההי-טק ובחברות הגדולות אשר עושים עסקים בין לאומיים ומיועד לנושאי התפקידים הבכירים השונים . אבל שוב פעם בסופו של דבר אין אסור בעניין הזה , תעשו מה שאתם רוצים עם כרטיס הביקור שלכם אם קהל היעד שלכם דובר אנגלית בהחלט תעשו כרטיס ביקור באנגלית אותו דבר עם רוסית סינית וכל שפה אחרת.

התוכנות שבהן אנו משתמשים הם תוכנות מקצועיות של חברת ADOBE (ביניהם Illustrator , Indesign) על מנת לספק את האיכות הטובה ביותר בלי להחסיר דבר.

כאשר מגיעים לבית דפוס תבקשו ממנו הצעת מחיר , כמו כן תבקשו לראות כרטיסים שכבר הדפיסו ותבדקו את איכות ההדפסה אם החיתוך טוב , הצבע לא דהוי או משונה ותרגישו את הנייר עצמו אם הוא בלי למינציה ואם הוא עם אז תבדקו גם את הלמינציה אם היא מכסה את הכל ואת האיכות שלה.

לחצו על הנגן למטה על מנת לראות סרטון לדוגמא של עיצוב לוגו מרחבי האינטרנט

*מבדיקה שאנו ערכנו מחיר ממוצע עבור 1,000 כרטיסי ביקור דו צדדי עם למינציה גודל סטנדרטי  = 220 ש"ח. כמובן שהמחיר יכול להשתנות לעלות / לרדת בהתאם לדרישות שלכם (אנו לא אחראים למחירים והאחריות על הקורא בלבד)

מה למדנו היום

זה הכל להיום !

נשמח מאוד שתשתפו את הכתבה שלנו 3> זה יעזור לנו מאוד!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on telegram
מוליקס טכנולוגיות

מוליקס טכנולוגיות

מוליקס טכנולוגיות מעניקה מגוון רחב של פתרונות בתחום הדיגיטל לעסקים. בין השירותים שלנו תוכלו למצוא : בניית אתרים , קידום אתרים , עיצוב גרפי , כתיבת תוכן שיווקי , ניהול אתרים ורשתות חברתיות , עריכת ווידאו , יצירת סרטוני אנמציה ועוד! אז למה לחכות פשוט התקשרו 053-6666745 ונתחיל לעזור גם לעסק שלכם 🙂